Arzăte-ar focul, satană anormală

21 May 2008 scris în idioti

Reîncepe circul în rromânia. A venit vara, e cald, timp este, că muncă ioc. Ce să facem? Păi hai să facem un marş, nu?
Şi ce motiv mai bun pentru un marş reuşit decât nenorociţii ăia de gay, care or să demonstreze iarăşi zilele astea?

Ce mai freamăt, ce mai zbucium, omul clocoti de faimă şi de zgomot şi de luciu. Zis şi făcut. S-au strâns şi au mărsăluit cu graţie.
Cine era miezul conducător?

Aţi ghicit. Preoţii români care, cu icoane şi cruci în mâini, defilau de mai mare dragul. Să apărăm normalitatea. Dumnezeu a creato pe Eva pentru Adam. Normalitatea nu e ceva rău. Mătănii, cruci, agheazmă împărţită pe la colşuri de stradă. Babe cu basmale şi gospodine grăsune, mândre de statutul lor de purtătoare de vagin, deşi probabil locul se uscase şi căzuse demult.

Mai ţineţi minte ce învăţaţi pe la scoală despre inchiziţie, persecuţii religioase, arderi pe rug, vânătoare de vrăjitoare?
Ce caută biserica să scoată oamenii în stradă, la demonstraţii? Biserica nu propovăduieşte pacea şi armonia? De ce asmute om contra om? Ce urmează? Procese publice? Autodafe-uri? Arderi de cărţi? Nu m-ar mira nimic. Toate fac parte din arsenalul milenar bisericos. Iar timpurile sunt destul de tulburi pentru a încerca scoaterea lor la suprafaţă.

Cine trebuie să decidă ce e si ce nu e normal in rahatul ăsta de ţară? De ce e normal să duc bălosul la neagră, dar nu e normal să mi-o trag în cur, sau ca femeie, să iubesc altă femeie. Şi ce e mai important, de ce întotdeauna, păstrătorii şi garanţii normalităţii sunt diavolii în negru, preoţii?

Nu doresc să fiu înţeles greşit. Sunt împotriva exhibiţiilor stradale în chiloţi roz, urlând în gura mare “Eu mă fut în cur şi sunt mândru de asta”. Consider că fiecare poate să şi-o tragă liniştit pe unde vrea, în umbra casei sale. Iar despre căsătoria homosexuală nu mi-am schimbat părerea.
Dar de aici până la a ieşi să dau cu pietre şi cădelniţe în nişte oameni a căror singură vină e că au alte preferinţe sexuale, e cale lungă.

AUTODAFÉ, autodafeuri, s.n. 1. Ceremonie în cursul căreia cei condamnaţi de inchiziţie pentru erezie erau puşi să revină la credinţa părăsită. 2. Ardere pe rug la care erau condamnaţi, în timpul inchiziţiei, cei socotiţi eretici; p. ext. acţiune care duce la distrugerea prin foc. [Pr.: a-u-] – Din fr. autodafé.



46 Comentarii

@Arhi, daca ar face-o in umbra casei da-i incolo, dar sa se laude cu asta si sa spuna ca ii k asa ceva aici intervine problema. Nu sunt de acord cu ft multe din ce fac preotii ortodocsi, dar cum dreptul gaylor este acela de a defila si lumea “normala” poate sa contraatace asta printr-un mars

21 May 2008
9:36 am
Arhi

lumea normala contraataca cu pietre si lovituri, si asta sustinuti de porcii in negru. asta e normalitatea pe care o vrei?

21 May 2008
9:39 am
DeBlog

A iesi sa arunc cu pietre in niste oameni care au alte preferinte sexuale nu e in regula

Dar sustin aruncatul cu pietre in niste oameni care isi fac publice prefwerintele sexuale… si ne mai arata si parul care iese din sutien

21 May 2008
9:43 am
Arhi

deci da, foarte tare. QED, ce plm sa mai zic

21 May 2008
9:48 am
Dee

Ce te mai miri Arhi, sutanistii astia nu au avut vreodata ceva sfant in ei. Numai manipulare si interese, de mii de ani. Oitele negre care scapa aiurea pe imas trebuie eliminate, nu?

21 May 2008
9:51 am
Arhi

eventual cu foc sau pietre…bleah

21 May 2008
9:52 am
micu`TZU

să arunci cu pietre (la propriu) în oricine este o problemă
se spune că violenţa este ultimul subterfugiu al incomptentei
si atâta timp cât nu reprezintă o formă de aplanare-limitare a altor violente……

21 May 2008
9:55 am
dragosh

biserica are cel mai bun marketing posibil. ei sunt cei care au inventat marketingul si promovarea. au scos cea mai vanduta carte din lume si au cel mai influent CEO si cu siguranta sunt cea mai profitabila companie.
au spalat milioane de creiere. la baza sunt lucruri bune. sa iubesti, sa nu aia, sa nu aia.
dar de aici pana la manipularea in masa e cale lunga, de unde si puterea pe care o au. +banii care se invart in lumea asta.
cat despre gay … vad ca in occident deja sunt acceptati in proportie foarte mare. dar occidentalii au mai legalizat si drogurile (usoare) si prostitutia. asa ca … nu cred ca ar trebui sa luam chiar tot de la ei. mai intai sa luam civilizatia si bunul simt apoi prostiile astea.

21 May 2008
9:55 am
Arhi

si asta se intampla dupa ce se duc piosi si pupa oase prin biserici.

21 May 2008
9:56 am
micu`TZU

dar asta nu ne impiedica sa ne spunem parerea
sutanistii … da, e bine spus
exibitionistii ailalti….
toti sunt praf

21 May 2008
9:57 am
Arhi

bai, pot lupta impotriva fenomenului, dar nu asa. sunt clar contra aiurelilor de genul. dar sunt total impotriva bisericii si a normalitatii impusa prin violenta

21 May 2008
10:00 am
normancboy

Bwe tovarasi…stati oleak…
Ies aia odata pe an…nu in fiecare zi.

Va e scarba … si mie imi e. Da trebe neaparat sa aruncati cu chietroaie?

Nu puteti sa intoarceti capu? ….De ce nu facem o parada a heterosexualitatii? Cine ne opreste?…. Ne luam frumos tovarasele de mana si ne plimbam in grup pe muzica de Bob Dylan, mai furam un sarut de la partenera ,radem ,glumim.

Da…nu sunt de acord sa se plimbe in cucu gol pe strada, sa si-o traga in public, asta e altceva. Ma intreb insa cat de frustrat poti fi sa dai cu pietroaie dupa un barbat imbracat in femeie?

21 May 2008
10:09 am
normancboy

Chit ca am de invatat , ia ca mai bag….

Ce va deranjeaza? Ca vad copiii vostri? Chiar nu sunteti in stare sa le explicati ce e aia normalitate?(fie vb intre noi nimeni nu e suta in suta hetero sau suta in suta gay, majoritatea oamenilor au o anumita pondere a ambelor tipuri de inclinari). Sau va deranjeaza ca nu intelegeti? Ca nu gasiti o explicatie logica ce ar putea sa combata homosexualitatea(btw sunt destule)?

Bat pariu ca cei care au iesit cu ranga pe strada dupa gay nu gandesc mai mult decat un copil de 12 ani.

21 May 2008
10:12 am
normancboy

Intrebare intrebatoare…

Care ar fi explicatia logica pentru care o persoana nu ar avea voie sa isi foloseasca propriul fund in scopuri comerciale?……Atata timp cat nu si-l expune gol in locuri publice, evident….

21 May 2008
10:19 am
Arhi

pentru ca nu e normal si pentru ca asa zice biserica

21 May 2008
10:24 am
micu`TZU

dude
vezi ca ultima oara cand am vorbit de rau biserica, am stat cu gips la genunchi
:D

21 May 2008
10:26 am
DeBlog

Pentru ca la un moment dat, prin biblie (cartea aia neagra si groasă cu o cruce pe ea) o cetate, Sodoma îi zicea, a fost distrusă pentru faza asta…

Si pentru ca..vrem sau nu, chiar daca popii sunt poponari si pedofili, iar biserica e un SRL foarte profitabil, Dumnezeu există. Si nu prea ii convine faza cu sodomia…

E buna explicatia?

21 May 2008
10:30 am
canadianu'

deblog, esti cu vaca. ai vorbit tu personal cu doamne doamne si ti-a zis ca e asa ? daca da, fa-ti o programare la pisicolog asap. daca nu, de ce deschizi g(a)ura ?

21 May 2008
10:30 am
Arhi

dumnezeu exista in conceptia ta. conform cartii tale negre cu ccruce, a distrus o cetate. asta iti da dreptul de a lapida oameni pe strada?

21 May 2008
10:32 am
canadianu'

lasa-l bre, a vorbit el cu doamne doamne, i-a dat bip pe mobil si l-a sunat inapoi si i-a garantat ca aia care se arde la ochiul maro este sortiti sa arde in focul iadului (sunt curios cu ce e alimentat, cu gaze rusesti sau cu petrol irakian ? ) ……. arza-i-ar para omatului, cum zicea bunica :D intrebare : daca i-am tras-o unei tipe (de fapt la mai multe :D ) acolo, inseamna ca sunt ghei ? just curious ….

21 May 2008
10:34 am
normancboy

Clar nu-i normal….e normal sa crucifici schizofrenici si sa ii tii fara hrana….ca deh…dracii nu ies cu pastile…e normal sa torni la secu ce ti-a spus femeia la spovedanie…..ca deh…barbacsu a facut un pacat ca a taiat un vitel…..e normal sa inveti copiii in scoli ca daca nu fac 20 de cruci cand trec pe langa biserica o sa cada si o sa isi rupa picioarele……e normal sa lasi mortu neingropat fiindca aia n-au vrut sa isi lase plozii nemancati ca sa iti dea tie spaga….ca deh , si sfanta biserica tre sa traiasca….

…deja astia care se plimba o zi pe an in chiloti roz mi se par culmea anormalitatii

21 May 2008
10:38 am
normancboy

@canadianu

Mi se pare absolut corect ca fiecare sa dispuna dupa propriul plac de fundul/cucul/pasarica sa atat timp cat nu umbla cu ele prin spatiul privat al altei persoane fara acordul acesteia….corect:D?

21 May 2008
10:39 am
titzuka

Preotimea se pare ca nu aplica ceea ce este invatata, si anume sa-ti iubesti aproapele. Mi-e sila de nenorocitii astia care se uita peste gard sa vada defectele si buruienile din gradina vecinului, fara sa stie (sau fara sa le pese) ca au unele foarte aproape, chiar in curtea proprie. Prefer sa nu ma gandesc ce se intampla (fizic) intre doi homosexuali. Dar asta nu inseamna ca nu sunt oameni, ca nu pot fi deschisa la minte asa incat sa accept ca exista si poate ca va veni un moment in care si cei care atunca cu pietre se vor plictisi si vor accepta ca normalitatea asta e in continua schimbare.

21 May 2008
10:48 am
brontozaurel

dovada ca Dumnezeu exista: un prof ne-a povestit ca a primit mail de la fecioara Maria :lol: :lol: :lol:
eram toti pe jos de ras :D

21 May 2008
10:49 am
putty

Ce intrebari retorice cu biserica care propovaduieste pacea si armonia… :) Cred ca cel mai mult sange din istorie a curs in numele religiei, incepand cu crestinii care-au fost la inceputuri persecutati si aruncati in cusca leilor, pentru ca mai apoi sa porneasca cruciade si sa arda “ereticii” pe rug. De musulmani si de Jihadul lor nu mai zic nimic, ca-i stie toata lumea. Mai sunt si religii nonviolente (buddhism si alte minuni orientale), dar majoritatea astora mari si “sectele” desprinse din ele n-au avut vreodata probleme sa dea in cap aproapelui pt ca indrazneste sa creada in altceva :)

Cred ca teoria bisericii referitoare la chestia asta e ca oitzele ratacite (cum sunt si gay-ii) trebuie aduse neaparat pe calea cea buna, iar doamne-doamne sigur o sa te ierte ca mai exagerezi uneori si folosesti si metode necrestinesti pt ca, nu-i asa, scopul e unul maretz.

21 May 2008
11:09 am
stefan

primisem pe undeva un comunicat de presa unde se solicita prezenta cat mai multor preoti la un mars de tipul asta pentru a da mai multa …….. “susţinere morală” :))) =)))) preoti si morala in aceeasi fraza.

21 May 2008
11:10 am
DeBlog

Sa fie clar…nu cred in biserica si sunt convins ca nu sunt singurul, dar asta nu inseamna sa il luam la misto pe Dumnezeu

Si poate ar trebui sa ne gandim ca cineva acolo sus poate exista. Si ca poate scopul nostru in viata e sa ducem specia mai departe… ori arzandu-te in cur nu cred ca ajuta

21 May 2008
11:12 am
Arhi

deblog, total de acord. iar pentru asta, trebuie sa le dam in cap cu pietre, rangi si eventual o ardere pe rug, nu?

21 May 2008
11:13 am
canadianu'

da da, sigur scopul vietii e sa te futzi si sa faci boraci ….
aveti 2 exemple marete aici http://viitorulsunabine.wordpress.com/2008/05/16/canada-is-not-perfect-unfortunately-partea-a-3a/ si aici http://viitorulsunabine.wordpress.com/2008/04/09/femeia-care-a-fost-peste-12-ani-gravida/
doamneeeeeeee, ca multi prosti ai mai lasat pe lume …..

21 May 2008
11:17 am
DeBlog

Nu e vorba aici de violenta se presupune ca am depasit faza asta (desi e o trasatura a umanitatii) E vorba ca nu e normal sa vedem pe strada oameni care isi arata curul păros.

Ce vor sa obtina prin asta? E problema lor unde se ard, dar a face publica chestia asta e ca si cum tu ai scrie pe blog de fiecare data cand te-ai bucurat de nevasta

Plus ca in Romania, obsesia pentru moda atinge cote alarmante. Si unor pusti s-ar putea sa li se para ca e la moda sa fii poponar…

21 May 2008
11:22 am
Maddy

eu cred ca fiecare face ce vrea atata timp cat nu deranjeaza pe altul. chiar se simte cineva personal lezat de homosexuali sau lesbiene? fac si ei un mars pasnic din an in paste si sare toata lumea. a fost careva violat de un gay (nu in inchisoare), sau de o lesbiana? nu cred. sunt si ei oameni normali, cu meseriile lor, cu viata lor, ce fac in intimitate e treaba lor.
biserica se baga in orice, la meciurile de fotbal nu sfinteau poarta? asa am vazut cand a jucat romania la ceva campionat, am si ras, zici ca faceau voodoo.

21 May 2008
11:35 am
Laura Driha

Domne’… e dovedit stiintific ca oamenii astia se nasc asa. Cu preferintele astea. Si chiar daca mai si devin pe parcursul vietii, nu suntem noi nimeni sa-i judecam si condamnam. E ca si cum ar tb sa condamnam barbatii care prefera femeile mai “pline” numai pentru ca frumusetea e incadrata in tipare de genul 90-60-90 de catre majoritatea oamenilor. Sau pe aia cu ochi albastrii si verzi ca nu ii au caprui cum ii au aproape tot restul lumii. Si exemplele pot continua…
Ideea e ca atata timp cat oamenii astia exista, trebuie sa ii toleram. Asa cum toleram orice om diferit ca si culoare, religie, idei trebuie sa facem abstractie si de preferintele lor sexuale. Stii cum se zice.. nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie :P !

21 May 2008
11:39 am
stefan

de acord cu maddy insa problema in .ro este ca o multime de oameni se simt lezati daca iti manifesti preferintele sexuale pe strada. un lucru perfect normal in alta parti… la noi lucrurile merg mai incet

si cand vezi ca aia care urla cel mai tare sunt biserica + noua dreapta + diverse organizatii “civice” putrede + o mana de alti baieti in negru …… ceva pute

21 May 2008
11:44 am
Zoltan

“Dar de aici până la a ieşi să dau cu pietre şi cădelniţe în nişte oameni a căror singură vină e că au alte preferinţe sexuale, e cale lungă.”

+1

21 May 2008
1:03 pm
Ciopi

“in .ro”… auzi… :)))) =)))))))))))). Ma rostogolesc. Bravo stefan.

21 May 2008
1:06 pm
Radu George

Arhi, dacă-i mai vorbeşti de rău pe sutanişti, poate dă IPS Teodosie cu anatema-n tine şi îţi scrie blogul pe toacă de n-o să mai ai trafic :)).

21 May 2008
1:06 pm
Arhi

.ro vine de la Rromânia:)

21 May 2008
1:08 pm
Arhi

Radu, doamne fereste. ma duc sa dau un acatist repede. e doar 100 000, ieftin si ma si pun bine cu doamne doamne

21 May 2008
1:26 pm
Ciopi

Mai bine facem o propunere la IANA sa permita un domeniu national de nivel superior din 3 litere (.rro). Un anumit blogger ar fi fericit.

21 May 2008
4:04 pm
narcis corvette

eu cred ca astia care ii apara pe poponari sunt niste poponari neajutorati. Ce naiba aveti…..lasati poponarii in pace asa s-au nascut…. asta e primu pas, in curand o sa recunoasteti….

21 May 2008
4:09 pm
aka

sodoma era un oras in care erau numai orgii (femei cu femei cu barbatii cu barbati etc)
sodoma a ars.

ipotetic:tu daca ai avea un baiat l ai lasa in pace sa fie gay ,asa doar de dragu de a l vedea fericit.chestia asta cu gay i e de la identitatea sexuala.deci cum il cresti , diferite experiente ce definesc caracterul etc. acum ca ti am creat niste sentimente relativ negative intelegi de ce nu e bine sa fii gay.

nu merge .nu e natural.o freci aiurea.ca sa nu mai zic ce cred de aceste cupluri care mai si adopta

ce ai prefera sa fii un orfan intr un orfelinat sau sa ai 2 mame sau 2 tati?pentru ca da…in cele din urma se va ajunge si la asta

21 May 2008
4:11 pm
Andrei Monciu

nu zic sa dau cu pietre in oameni, vreau doar sa tina in dormitor ceea ce fac nu sa faca pubic si sa fie nush cum pe strada. Daca is gay sa tina pt ei sa nu faca un trend din asta ce puii mei?

21 May 2008
6:20 pm
adrian

Bravo Arhi, ai scris cu nerv povestea, totusi, daca imi permiti, esti admirator de-a lui Charles Bukovski, nu de alta dar vreau sa mor linistit, da ori ba?

21 May 2008
7:22 pm
Arhi

adrian, nu-l cunosc pe tovarasul…

21 May 2008
8:39 pm
Robintel

Nici eu nu cred în bisericÄ

21 May 2008
11:41 pm
Fane

Intr’adevar, nu’i cinsit!! :D Acuma sa fim seriosi, pana si Iisus saracu’ o zis ca al ce-i fara de pacat sa dea primu cu piatra; da asta nu-nseamna ca-n miezu’ zilei tre sa’i vedem p aia in mijlocu’ orasului cum isi dau la neagra, cum se ling, cum si-o iau la mana etc etc [chiar daca parada tre sa expuna doar ideea, da la noi se expune actiunea prorpiu-zisa in general]. Unii se nasc asa, n-ai ce le face, hai sa fim si impotriva orbilor din nastere, a mutilor etc. Un gay de ex o fost [sau era sa fie] si preot, pana si-a dat seama ce se intampla cu el [pe atunci nu se stia prea tare de asa ceva], da s-o retras si acu’ sta cuminte cu viatza lui. Da asta n-a insemnat ca a iesit pe strada la pWla goala sa se laude. Si cand ii auzi ca se si simt atacati de noi astia normali, da noi cand ii vedem urcati in care alegorice[cica] aproape goi cum mai au putin si incep sa se "gaureasca" noi ce sa mai zicem? Hai sa pornim o a 2-a miscare hippie, sa defilam si noi cu neveste/prietene de bratz, fumam MJ la greu si ne f*tem pe unde apucam, macar daca se simt lezati in orgoliul lor sa aiba de ce.

Spune ce ai pe suflet